iphonized

Och så föll jag också dit. Har köpt en iphone alltså. Men jag får den inte förrän i veckan då den var slut. Känns lite surt att inte ha den nu, men också bra att jag får lite tid till att säga farväl till Tele2. Tack för många år av trogen tjänst, men nu byter jag till telenor och går officiellt in i vuxenvärlden. Ja, det kan väl inte bara vara jag som har gjort spaningen att ingen över 25 har tele2?
Jag känner att jag har gjort en riktigt bra deal, även om det kommer bli lite dyrare än med Tele2. Men försäljaren var så galet snygg att jag aldrig hade kunnat tacka nej ändå. Varför är alla killar som jobbar i mobilbutiker assnygga? Helt klart ett försäljningsknep.


Nu ska jag avinstallera onödiga program på min dator istället för att plugga.
Jävligt effektivt det där med att pluggvägra. Man får så mycket gjort.

Och just det. Nu kommer jag kunna blogga anywhere, anytime. Ni blir aldrig av med mig!

Kommentarer
Postat av: m

telia max25 är grejen! med iphone! jag funderar starkt på att skaffa det (båda) och säga adjöss till tele2. tror det är billigaste sättet, vill bara föra mitt budskap vidare :D (värt att göra en ikon för)

2010-01-24 @ 17:01:48
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: A

haha, jag har iofs redan tecknat telenor nu! men ska nog bli finfint ändå. jag är väldigt anti-telia by nature, så skulle aldrig gå, haha.

2010-01-24 @ 18:40:29
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0