Facit

Har läst igenom alla kapitel värda att läsa i min anatomibok nu. Jag borde börja läsa mina anteckningar och gå igenom instuderingsfrågor. Men jag känner att fem timmar på en dag får räcka. Det är bara så. Imorgon ska jag satsa på riktigt. Lovar.

Känner mig fruktansvärt tom. Har inte gått utanför dörren sen nyårsafton. Som var ett smärre missöde. Är fortfarande lite ledsen för att jag var sjuk och spoilade en hel kväll som hade kunnat vara rolig. Och så är jag lite trött på att nyårsafton aldrig blir som man tänkt sig. Nästa år ska jag fira världens mest uppstyrda och roliga nyårsafton. Nyårsafton är inte en överskattad kväll, som alla verkar pränta in i sina huvuden för att det ska kännas lättare när de inte blir bjudna på "världens fest". Det är en kväll då man kan göra precis vad man vill med sina bästa. Jag älskar nog nyår. Det är ultimat på något vis. Om man bortser från valborg då, så klart.

Ska kolla på Simpsons nu i brist på annat. Då menar jag verkligen i brist på annat. Det är bygglov och "Inför melodifestivalen" på tv. Har ingen serie att kolla på. Har varit så desperat att jag suttit på cdon.com och övervägt att beställa hem andra säsongen av Criminal minds. Köpa? Jo för att det inte finns någon som delar ut andra säsongen. I go mental.



Idag skulle jag gärna se ut sådär. Vad gör man när man bara går upp mer och mer i vikt men inte kan gå ner? JAG ORKAR INTE. Ville ba säga't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0