F

Söndagar är inga bra dagar. Spelar ingen roll om man är bakfull eller inte. De är mentalt jobbiga i vilket fall. Och ja, jag gillar att sparka in öppna dörrar.
Försöker att hitta en mobil som jag kan åka och köpa. Men de är antingen för high-tech och asdyra eller billiga och dåliga. Blir smått galen. Samtidigt har jag pluggångest, som vanligt. Borde kolla över mina praktikuppgifter och se vilka jag ska börja med. Och kanske bestämma ett ämne till mitt PM.
Men söndagar är ju skitdagar. Spelar ingen roll vad man gör, det kommer ändå bli halvdant.
Så jag ligger nog kvar här i soffan ett tag till och dricker cola.

Och bara en sak. Fibes oh fibes! var himla bra på Smålands i fredags. Men det främsta var ändå att
sångaren är så jävlajävlajävla snygg. Ordet snygg räcker inte ens till. Har ju alltid tyckt att han varit handsome på bild. Men att se honom svettig på en scen iklädd en beige trench. D Ö R.
Glöm Rob Patz, Ed Westwick och Johnny Depp. Jag har hittat min nya man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0