500

Kan inte någon bara skjuta mig? (jinx jinx). Är så jävla sjuk och börjar tröttna på det. Låg i sängen hela dagen igår och såg på Criminal minds och Harry Potter. Inbillade mig att jag skulle vara bättre idag. Men icke. Jag har försökt att lura min kropp genom att duscha och lyssna på musik. Funkade inte alls. Har försökt plugga eftersom tentapaniken börjar smyga sig på, men det går inte att koncentrera sig med femton liter snor i hjärnan och huvudvärk. I tell ya.
Så nu ska jag lägga mig och kolla på någon bra film eller så tills Harry Potter och den flammande bägaren börjar. Sen måste jag hitta ytterligare någon bra film. Har två bra böcker jag vill läsa, men är det bara jag eller är det fullkomligt omöjligt att läsa när man är sjuk? Får liksom läsa om varje ord flera gånger. Värdelöst.

Såg 500 days of summer igår för övrigt (hatar uttrycket för övrigt. Så jävla uttjatat. Låter lite duktigt och fint men det är bara värdelöst. Men i brist på annat) och jag är kär. Mest i Matthew Gray Gubler egentligen men när huvudpersonen hade på sig en Joy division-tröja så dog jag. Första amerikanska filmen jag sett som innehåller en tjej med snygga kläder, en snygg kille med bra musiksmak och ett bra soundtrack. Är amerikanarna på väg att bli lite indie? Hoppas hoppas. Tänk er att få se Rob Patz iklädd slipover och slips lyssnades på The smiths. D-ör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0