Samstag

Idag är jag lycklig. Aningen röksugen, men det går att trycka bort. Inget är ju så oslagbart som att vara pigg och o-bakis en lördag. Varför är man inte hemma fler fredagar? Den här känslan slår faktiskt känslan av att vara dräggfull i ett shot-race 23.59 en fredagkväll.

Ska korrisläsa mitt PM en gång till nu och sen försöka bestämma vad jag ska göra av den här dagen. Vill gå ner på stan och köpa kläder. Eller kanske gå ut och gå. Men helst köpa kläder.

Och en liten grej bara. Ni vet Henrik Lundqvist? Hockeymålvakten? Hur jävla snygg är inte han? Minns när han var med i Söndagsparty och man blev chockad över att en hockeyspelare kunde vara så jävla snygg. Och han kunde tillochmed föra sig i ett samtal. Sen glömde man bort det lika snabbt. Igår var han med som OS-kommentator. Satt kvar i alla mellansnack och eftersnack bara för att titta på honom. SÅ jävla snygg.
Då vet ni varför om jag helt plötsligt börjar bänka mig framför NHL-matcher.
Var bara det.


Kommentarer
Postat av: Cissi

skulle inte banga!

2010-02-20 @ 17:01:40
URL: http://Heartbeeats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0