J

Det gick ju rätt bra det där. Förutom att bilden är lite stor? Men äh, man kan inte vara bäst på allt.
Gick lite sämre när jag skulle blogga vanligt, fast från mobilen. Kunde liksom inte få fram tangentbordet för att skriva. Så om någon känner sig manad att berätta för mig, do it, just do it!

Nu är jag alltså invigd med allt vad mobiler och bloggar heter. Ni kan förvänta er kala mobilbilder från H&Ms provrum där vem som helst ser anorektisk ut (smalspeglar) och fylleupdates från uteserveringar föreställande halvt urdruckna öglas. Eller så blir det kanske inte så, men vi kan hoppas. Eller hur?

Nu ska jag krypa ner i sängen i någon sorts dvala. Har förjävla ont i halsen och kroppen, så det blir ingen praktik och heller inget PM-skrivande idag. Fa-an, vad jag kommer kugga det där PM:et.
O r k a r inte tänka på det. Bra så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0