F is for fun

I natt har jag drömt att jag var på bio där filmen byttes ut till någon typ av dokumentär om jonglörer och gymnaster. Carro satt några rader framfrör mig och skrek saker högt hela tiden. Alla i salongen var asarga på henne. Sen drömde jag att en kvinna blev utkarvad av någon hemsk mördare, fast hon överlevde. Rätt coolt ändå. Sen var det massa annat också, men ni vet hur det är, man glömmer bort allt efter en timme.

Idag ska jag jobba från två till halv tio och känner mig för en gångs skull inte helt nergången. Kanske beror det på att det är fredag trots allt. Eller att jag fick ha en helt ledig dag igår.
Nåväl, nu ska jag ner på stan och köpa ett par skor som jag sett på Hm.com (lycka till) och även köpa lite kurslitteratur. Och balsam. Och träningstights. Och puder.
Det här kommer att bli dyrt. C'est triste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0