You and your heart.

Min bakfylla vill inte släppa taget. Den är som ett ankare som håller mig under vattnet. Poetiskt? Mm.
Har ätit för tio personer idag och planerar att fortsätta med det. Imorgon ska jag påbörja någon form av diet, men om jag känner mig själv rätt kanske den inte får den genomslagskraft den förtjänar. Förutom bakfyllan så finns det andra faktorer som stör mig idag. Exempelvis att det inte är något på tv. Jag blir panisk av detta. Måste ju ha något att underhålla min sönderdruckna hjärna med? Orkar inte ladda hem något och kolla på datorn, för då resulterar det helt plötsligt i ett "aktivt tittande" istället för bakis-tittande. Så, jag vet inte vad jag ska göra. Känner ju rent spontant att det kanske inte är läge att börja läsa boken jag fick i julklapp. Är typ tillfälligt ordblind.

Men jag tror jag kan sträcka mig till lite harpanspelande iallafall.

Eller. En sak till vill jag säga. Att det är så jävla härligt att vara kär.
Nu är det typ bara en vecka (förhoppningsvis) kvar tills jag får träffa min
finaste person. Alltså, förlåt för att jag är såhär cheesy och *fjortis*.
Men jag kan inte hjälpa det.



(För er som inte förstår. Här är alltså boken jag fick i julklapp. För att knyta ihop säcken lite.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0