Varje sekund är ett liv.

Jag är världsbäst på det här med ångest. Vet inte om det beror på sviterna av fyra öl igår eller om det bara är för att jag fortfarande sitter i pyjamas. Har spenderat dagen med att kolla på Paradise hotel-avsnittet som jag missade igår. Och så har jag börjat läsa och läst ut en bok. Ro utan åror. Jag grät mig igenom de sista sidorna.

Idag hade jag egentligen tänkt börja med mitt PM. Men gårdagens artikelsökning resulterade inte i några artiklar. Så jag får vänta tills på fredag då man kan få hjälp med det i skolan. Jag kommer alltså inte komma igång förrän tidigast på måndag. Vilken jävla försening. Hatar det.

Nu ska jag klunka vatten (hej bakfylla) och plocka ur diskmaskinen.
Sen ska jag se om jag kanske byter ut långkalsongerna och hoodien mot en dusch och rena kläder.
Kanske.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0