Not really.

Jag kom hem vid halv fyra och har inte börjat pluggat än. Har istället ätit middag och kollat på Project runway. Och läst bloggar, ofc. Jag har hamnat i mellantinget mellan sjuk och frisk. Har ont i huvudet, ont i halsen och är lite halv-snorig. Väntar bara på att  det stora utbrottet ska komma. Detta bidrar till att jag inte orkar plugga. Vill byta om till mina långkalsonger och krypa ner i sängen. Och. Och! är så jävla sugen på lussekatter och julgodis hela tiden. Men jag försöker att hålla mig. Igår åt jag någon form av saffransmuffins, mest för att mamma handlat på bageri. Idag hade vi sådana igen när mormor och morfar var här. Jag fick fästa blicken i bordet för att stå emot frestelsen. Lyckades faktiskt. Åt dock en pepparkaka, men hur onyttigt är det? Inte så värst tror jag.

Som att denna misär inte vore nog. Mina halstabletter är dessutom slut.
Gud är en man och han skrattar åt kvinnan.


Nu ska jag tvinga mig själv till någon form av plugg.
Auf wiedersehen bitchiz.


Kommentarer
Postat av: pee

idag började jag nästan gråta när jag insåg att vi inte hade någon julmust hemma. den du

2010-12-14 @ 22:41:12
Postat av: Amanda

hahah. du är sjuk. och nu fick du mig att bli sugen på julmust!!!! hrmpf (eh?)

2010-12-15 @ 18:43:42
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0