Med risk för att låta negativ.

Idag är en riktig rövdag. Solen lyser med sin frånvaro (ofrivillig ordvits), jag har tonvis med plugg och jag har jävligt ont i halsen. Är ful också. Men orkar inte göra något åt det. Min mascara är snart slut. Helvete.
Har varit vaken sen åtta fastän jag inte börjar förrän ett. Har skrivit sida efter sida om epilepsi. Det var den sista av sex sjukdomar som jag skrev om. Ni vet hur man är när man är på det sista ämnet i en sammanfattning. Bokstäverna börjar likna ingenting och man hoppar över det mesta som står i boken. Tänker att det ändå inte kommer komma på tentan. Kommer förbanna mig själv om de frågar om alla olika former av epilepsianfall som finns. Jag kan nämligen bara två.

Nä. Men eftersom jag ser ut som Kristina Lugn just nu så ska jag gå och platta håret. Detta följt av genrep (ofta?) inför det astråkiga seminariet jag tvingas gå på idag. I eftermiddag ska jag fortsätta att plugga. Det enda som lyfter denna dag är Paradise hotel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0