Let's talk about it.

Termometern står på minus 22,7 grader. Jag vill inte gå ut idag. Tanken på att jag ska gå till BMC gör mig gråtfärdig. Och röksugen. Blir alltid röksugen när jag tycker synd om mig själv. Tänker att om det ändå är dekadent ska det vara det på riktigt. Fast nä. Och när vi ändå är inne på BMC. Hade tänkt släpa med mig datorn till seminariet för att slippa skriva ut tusen sidor. Fast nä. Jag tänker inte bära fem (hypotetisk vikt) kilo tung dator när det är 22 minus ute. Jag kommer ju gråta redan som det är. Så jag får försöka skriva ut i skolan. Kommer säkert gå asbra. Nat. Ingenting funkar någonsin på BMC. Och så är det alltid någon som har bajsat ner toaletterna där. Den skolan alltså. Skulle döda för att få gå någonannastans. Om jag var en tönt skulle jag skriva "hur som haver" nu men det är jag inte så jag skiter i att göra någon form av övergång. Nu måste jag spela lite harpan sen ska jag skriva ner min opponering för hand. Pedagogiskt va? *lär mig så mycket bättre när jag skriver ner saker*

Kommentarer
Postat av: pee

förlåt. det var jag som sket ner toan.

2010-12-22 @ 12:22:31
URL: http://makeitupforme.blogspot.com
Postat av: Amanda

jag misstänkte det. sluta skit för i helvete!!!!

2010-12-22 @ 13:26:18
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0