Jul.

Jag tråkar ut mig själv. Spelar harpan om och om igen. Men vinner aldrig. Har pluggat lite och tänker att jag tar resten imorgon. Det får inte bli för mycket på en och samma gång. Orkar inte gå och duscha fastän jag borde. Har jävligt ont i nacken. Måste vara mitt överdrivna harpanspelande som är orsaken. Jag skyller på min kille, det var han som introducerade mig. Kommer aldrig kunna släppa det nu. Dock är det ett perfekt tidsfördriv till julafton. Jag hör nämligen till den skaran som vaknar klockan åtta och tömmer min julstrumpa. Jag börjar alltså äta godis vid den tiden. Sen väntar jag på att resten av familjen ska vakna. Äter frukost. Sen fortsätter jag att äta godis. Sen gör jag mig i ordning. Äter lite godis till. Sen är klockan tolv och det är en jävligt lång dötid fram till Kalle (och ytterligare mer godis). Har aldrig vetat vad jag ska göra med den tiden förrän jag upptäckte harpan. Asbra.




Förra julen. Äter godis på bilden. Så klart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0