Here here.

Det här med att jag inte har läst några bloggar på flera dagar är ju jävligt jobbigt. Försöker ta igen det nu men allt känns bara tråkigt. Kanske är det en passande aktivitet för lördagen. Den värsta (och sista) bakisdagen på året. I övrigt vill jag påpeka att alla bloggare kör med någon väldigt tråkig nyårs-lista (tror jag gjorde den förra året dock..oups) och jag känner rent spontant att den inte kommer få ta plats i min bloggy. Istället sammanfattar jag året utifrån mig själv. Utan ledande frågor och så.

Here it goes. Det här året har varit rätt pain. Tror aldrig jag har gråtit så mycket. Det beror nog mycket på mina minipiller, vilket jag nämnde igår. Men jag gillar att rub it in (höll på att skriva rub one out, HAHA). Jag har varit på två begravningar. Jag har pluggat sjukt mycket. Jag har kuggat en tenta tre gånger för att klara den på fjärde försöket (som om ni skulle ha missat det vid det här laget). Ja, och så har jag ju så klart festat. Den bästa alkoholbaserade kvällen var Valborg. Då träffade jag ju min kille. Han är bäst. På riktigt bäst. Jag är nog världens jobbigaste flickvän. Grinig och dryg ena sekunden och asglad och snäll andra sekunden. Och han står ut med det. Så himla fint. Jag ska försöka skärpa mig till nästa år.
Och så har jag varit i Berlin med min bästa kompis. Det var typ.. hur kul som helst. På riktigt kul. Vill åka dit och äta tic tacs och dricka öl igen.
Nä, men vi säger väl såhär. Ett överlag bra år med undantag för allt tråkigt som hänt och de fina människor som har gått bort. Och så kanske jag ska ha ett nyårslöfte också? *klyscha*
Jag ska försöka bli fit *klyscha 2* och jag ska försöka feströka mindre.

Peace out bitchiz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0