Cause.

Jag får inte särskilt mycket gjort idag. Har gjort ett musikquiz till imorgon och installerat bank-ID på datorn. Och ätit ett ägg. Still going strong med dieten, även om jag reformerar den lite. Igår åt jag kaffe och en macka med smör på till frukost, lite nötter och två och en halv skinkmacka. Idag har jag ätit samma frukost som igår och ett kokt ägg till lunch. Till middag blir det en fläskkotlett med sallad. Imorgon råder en väldigt fet meny eftersom det är nyår. Och ja, jag kommer äta ändå. Ska försöka att kanske äta lite mer sallad än potatis und so weiter.

Låter jag ätstörd nu eller? Oroa er inte. Jag är för fet för att på något sätt vara i riskzonen.
Ehe. He.

Nu väntar jag på att min motivation ska komma till mig. För jag behöver nämligen plugga om jag ska hinna träffa en viss person på söndag. Om det är någon klassis som läser detta (herregud, vilken hybris) så undrar jag om ni förstår varför de har lagt upp tre olika "Medicintentamen 1 + 2" på Pingpong, när de verkar vara likadana som den förra tentan? Den här tentan ska ju bara bestå av tre major patientfall? Assågueh. Blir så matt.

Jag går till Willys och handlar inför nyårsupén istället.
(Ja, jag ska duscha innan jag går...)


Såhär bra är min nya kamera. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0