28. Det här saknar jag

Men svårt då? Min kille så klart (herregud, ska sluta tjata om honom snart.. kanske). Jag får träffa honom på söndag, då kanske jag lägger ner.
Sen saknar jag värme och sol. Och gymnasietiden är av någon anledning frekvent återkommande i mitt saknads-förråd. Men det var ju så kul? Att få hänga med sina kompisar hela dagarna och tro att det som var då var jobbigt. Såhär i efterhand vill man ju bara skaka om sitt dåtida jag och säga "det blir bara värre. hör du det? njut av nuet, för det blir bara jobbigare". Men jaja.
Det var det. Nu är det nyårsafton och jag är så jävla taggad att jag inte vet vad jag ska göra av mig själv.
Det blir till att städa rummet då.
Woop woop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0