21. Ett annat ögonblick

Känner lite att jag inte kan komma på fler ögonblick. Det är ju assvårt. Jag berättar om det här ögonblicket istället. Mitt ena öga har svullnat upp och kliar. Ser ut som Quasimodo. Min hy är så torr att det TYP ramlar hudflagor. Jag känner mig allmänt ful, hängig etc. Idag är en såndär dag då jag vet att jag inte behöver ta mig utanför dörren, vilket jag inte tänkt göra heller. Detta säger inte att jag inte har några åtaganden. Måste förbereda mig inför opponeringen (dvs tvingas läsa igenom mitt egna asdåliga PM) och städa. Hatar att städa (well who doesn't?). Härlig dag? Nej, inte alls.

Det råder depp-stämning här just nu. Vet inte varför. Antar att jag bara är uttråkad och stressad. Och jävligt svältfödd på sol.

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu har jag även sänkt priset på nästan alla varor, lagom till jul!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2010-12-21 @ 10:24:16
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0