15. Mina drömmar

Stavade först drömmar med ett m. Min förkylning äter upp mig inifrån.
Trots detta drömmer jag om mycket. Listan är typ oändlig. Men jag går med på att korta
ner den.
Jag drömmer om att..
..åka till USA
..gå ner i vikt
..bli blond
..bli jävligt rik och framgångsrik
..köpa oändligt med kläder
..köpa en lägenhet
..få godkänt på mitt PM
..klara min utbildning
..få barn (inte än på ett tag. trust me)
..åka till New Zealand

Ja. Lite sånadär banala ting önskar jag mig. Rätt gött ändå.
As we speak önskar jag mig tortellini och ostsås. Och gissa vad jag har
i mitt kylskåp? Dreams Do come true.
(stavade först true som "tro". Det här är handikappande.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0