04. Det här åt jag idag

Eftersom jag inte orkar lägga in bilder från min iphone till datorn (= ingen true bloggare) så får jag väl bildligt försöka beskriva vad jag åt istället. Kickstartade dagen med två mackor. En med leverpastej och gurka och en med philadelphia. Drack alldeles för starkt kaffe till det. Till lunch åt jag två rostade mackor med en konstig kompott på. Jag kallar den fredagsrensning av kylskåpet-mackan (kom på det nu). De innehöll parmaskinka, fetaost, tomat, gurka och flingsalt. Skulle väl inte säga att de kvalade in på topp 10 av mina bästa kulinariska upplevelser. Men ibland måste man äta för att överleva.

Egentligen skulle det här ämnet ha skrivits om redan igår, men då skämdes jag alldeles för mycket över vad jag hade ätit. (Ledtråd: bakfylla).

Det här var kanske inte det roligaste i den här serien. Men imorgon väntar 05. Vad är kärlek?
Know you can't wait på min pseudoanalytiska förklaring.

Bis morgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0