03. Mina föräldrar

Dom är bra. Vet inte varför men tycker alltid att det är astöntigt när folk säger "min mamma är min största idol" (alternativt pappa). Jag tycker att det är tramsigt när folk säger att de beundrar dem över allt annat för att de stått ut och så vidare. Klart man tycker att sina föräldrar är bra. Så är det ju bara. Det blir ju så överarbetat när det ska överösas med komplimanger. Jag tror fortfarande att mina föräldrar är ekonomiskt oberoende då jag nästan alltid fått det jag har velat ha. Jag tror också starkt på att min mamma gör den godaste pizzan i världen och min pappa den godaste brunsåsen.

Lika självklart som att jorden är rund, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0