You make me like charity

Det är nu tre arbetspass kvar tills jag får sememster igen. På måndag ska jag fira detta genom att dricka vin med Z. Så jävla gött då. Jag har ägnat kvällen på jobbet till att göra pärlplattor. Okej, inte hela kvällen så klart. Lite nytta har jag också gjort. Pärlplattan blev assnygg iallafall, men har asaont i ryggen nu. Att sitta på en rullator och luta sig över ett väldigt lågt bord i en timme är inte att rekommendera. Känner mig kutryggig.

Blablabla, visst känns det lite så? I'm feelin' ya. Ska ta min onda rygg och gå och kolla (sjukt störigt när det blir sådär många 'och') på Mad men nu. Imorgon har jag tänkt springa en mil om jag orkar. Och städa mitt rum. Och träffa Arre. Livet.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0