you are.

Jag har haft galet mycket virus på datorn (ungefär sju trojaner, smack that). Därav utebliven närvaro. Nu har min bror ägnat hela eftermiddagen och kvällen åt att fixa det och min dator lever nu igen. Det är tur att jag har honom.

Och egentligen har jag väl inget mer att förtälja just nu. Har ägnat dagen åt att träna, handla och måla naglarna. Imorgon ska jag träna igen (vad har det blivit av mig?) och sen köpa en extern hårddisk att backupa alla mina foton på. Och så ska jag boka tid på Blond. Jag ska bli ljushårig (eller iallafall ljusare). Så jävla läskigt.

Nu ska jag kolla på True Blood.

PS. Gå inte in på The pirate bay om ni inte har ett uppdaterat virusprogram. It's all about trojaner där, jag säger då det. Så nu är det an end of an era. Jag tänker inte riskera det igen. Jag vet inte var jag ska få True blood ifrån. Bra streaming-sidor, någon? DS.

Kommentarer
Postat av: m

ch131.com är bra skit om man vill streama true blood

2010-08-12 @ 10:39:13
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: a

tackers!!

2010-08-12 @ 10:51:23
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0