When routine bites hard

Jag har stängt in mig på rummet. Kollar på Mad men och önskar att solen kunde lysa utanför fönstret. Jag orkar inte umgås med någon, inte ens med mamma och pappa. Jag är bara så. jävla. less. Det här med att jobba helg. Nu är det tredje helgen och fastän det är sista dagen imorgon blir jag gråtfärdig av tanken på att slita en hel dag till. Jag vill vara ledig. Jag har kommit hem från jobbet tre fredagkvällar i rad nu och varit dödstrött. Istället för att kunna sätta mig ner och bara ta det lugnt har jag behövt stressa i säng för att orka upp till dagen efter.
Jag är så trött nu.

Man ska inte klaga och allt vad det heter. Men nu gör jag det.
Helvetes jävla skit vad det här suger. Nästa helg ska jag supa skallen i bitar, var så säkra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0