Tre gånger gånger två

Lord, have mercy. Jag har sån fruktansvärd huvudvärk. Trots att jag drack cola light när de andra drack vin igår (you heard me). Jag antar att det är mina spänningar som spökar. Idag har jag varit hos husläkaren (egentligen hos sjuksköterskan) för andra gången den här veckan. Och vi kan konstatera att jag inte har UVI (urinvägsinfektion på sjuksköterskespråk). Jag ska dit för tredje gången i eftermiddag, men då ska jag däremot träffa läkaren. Ska försöka reda ut det här med mitt galna hjärta.

Så i denna stund borde jag plugga, eftersom jag har annat för mig i eftermiddag och imorgon förmiddag, men jag ägnar mig istället åt listor, that's what i do best. Jag har nu skrivit ner vägbeskrivning till hostlet, våra flighter och bokningsnummer. Har skrivit ner allt på ze iphone också. Ni kanske kallar mig sjuk i huvudet, jag kallar det jävligt smart.

Nu ska jag fixa min CSN-ansökan (för trejde gången, får aldrig riktigt till det) och sen sy in min älskade katt-klänning (att behöva sy in sina kläder, oslagbart) och sen låna mammas itunes (för att mitt itunes är en cunt)* och lägga över poddsändningar.

SEN ska jag plugga.


* älskar parenteser, if you didn't notice.**
** att överanvända engelska uttryck är lite av en passion för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0