Nothing is pure anymore

Jag lyssnar på Mew och blir nostalgisk. Kan aldrig hålla mig från tårar när jag hör She came home for christmas. Töntigt kanske. Nu har jag iallafall en fin liten extern hårddisk. Den kostade mig mina sista besparingar, men den är bara lite större än en iphone och rymmer precis så mycket som jag vill. Dessutom var killen i kassan så snygg så jag kunde ju bara inte köpa den. Vilket säljknep det där med snygga människor. Så nu har jag iallafall fört över de flesta av mina bilder till den. Gött. Men min dator är fortfarande ett skämt. Virusscannern hittade två trojaner idag men tog bort dem. Både itunes store och registreringsprogrammet till den externa hårddisken säger att jag inte är ansluten till något nätverk. Fast det är jag ju. Någonting måste vara blockerat någonstans. Gosh, hoppas att Max kommer hem snart igen.

Vilket jävla datortjat va. Nu ska jag kolla på Vad blir det för mat med allas vår Per Morberg.



Den här bilden hittade jag när jag rensade. Även fast vinkeln är dålig och lite sånt, så älskar jag den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0