Melankoli

Igår somnade jag när jag var på dåligt humör och idag vaknade jag likadan. Tänkte att allt kanske skulle försvinna under natten, men idag är det nästan värre. Jag är gråtfärdig och hur arg som helst på samma gång. Det här är min första lediga vecka på en månad och min tanke när jag vaknade idag var "jag vill bara ligga i sängen och äta godis hela dagen". Varför? Jag har sett fram emot den här dagen enda sen jag började jobba och nu vill jag inte göra någonting. Regnet är självklart bidragande, jag är ju så jävla väderkänslig. Men det är något mer också. Hela min kropp skriker. Åh, varför?


Men nu ska jag byta om till mina träningskläder och vänta på att spöregnet ska avta. Vi kan ju alltid hoppas på att jag kan lyckas frigöra några endorfiner under träningen.




Kan man inte ba få vara såhär istället?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0