Little bit of.

Ibland är allting bara jobbigt. Jag tror på det här med att allt dåligt kommer samtidigt (iochförsig kanske teorin lyder "allt dåligt kommer i tre"?*). Inte nog med att jag kuggade kuktentan igen. Nu är jag även äckligt förkyld och har fått mens för första gången på två månader (det blir ju bara jobbigare ju mer sällan man har det, hade precis vant mig med ett liv som 10-åring ju). Dessutom måste jag köpa kurslitteratur för hur mycket som helst (okej, kanske inte är ensam om det problemet) och kollegieblock. Just nu använder jag ett från Kultur- och idéhistorian i gymnasiet. Känner mig fattig. Så, imorgon tänkte jag vända det här livet och gå och köpa det.

Förresten: Jag har slutat röka. Provade det för exakt år sen och det gick ju inte jättebra. Men nu jävlar. Har laddat upp med Catch så i skolan klarar jag mig iallafall. Ska bli intressant att se hur det går när jag dricker alkohol på torsdag.

Förresten nummer två: Jag har så jävla mycket bra att se fram emot den här veckan, kom jag på nu. Så jag borde helt enkelt rycka upp mig ordentligt. Det är nämligen så att på torsdag ska jag äntligen få ge Carro sin födelsedagspresent i form av Salem på Katalin. På fredag ska jag träffa någon som jag saknar så mycket att det nästan gör ont och på lördag är det Oskar Linnros (!!!!!) på Smålands. Så, från och med torsdag är nog livet med mig igen.

Nu ska jag prova min tröja från Monki som jag köpte igår. Den sticks sjukt mycket så måste se om det går över efter ett tag eller om jag måste lämna tillbaka den.











* Sjukt bra på att direktöversätta från engelska.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-01 @ 02:50:52
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0