I'm good, i'm gone

Drömde inatt att jag skulle utse årets låt. Jag valde Dance, dance, dance med Lykke Li. Så jävla bra dröm, jag har nämligen haft enorm musiktorka på sensta tiden, men nu kan jag börja lyssna på Lykke Li som jag inte lyssnat på på evigheter.

Annars då? Jag har ont i varenda kroppsdel. Så jävla sjukt. Men jag känner mig iallafall inte febrig. Jag har världens största klump i magen. Så sjukt jobbigt att dras mellan att vilja att dagarna ska stanna upp och att de bara ska flyga förbi. Har tenta på måndag, vill absolut inte att den dagen ska komma. Åker till Berlin tisdag morgon, vill bara åka NU. Förstår ni dilemmat? Klart ni gör.
Dessutom: Imorse ville jag förbanna mig själv för min dumhet. Skulle till läkaren klockan nio för att lämna urinprov. Fick med mig ett rör hem igår eftersom jag nu skulle ge prov på det första jag kissar på morgonen. Vaknar och är astrött. Sätter mig på toaletten och kommer på i samma sekund som jag kissat klart att jag skulle ha tagit provet. Då gick ju det åt helvete. Fick skamset ringa till husläkaren och säga att jag kommer med det imorgon istället. Orkar inte med mig själv.

Nu ska jag göra mig klar och sen gå till tandhygienisten. Är så jävla inte taggad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0