Ikea och Filippa K

Nu har jag läst bloggar i över en timme. Förstår inte varför, det är ju så tråkigt nu ändå. Utan Alex Schulman. Nu läser jag bara hjärndött. Saker som jag skulle kunna skrivit bättre själv fast utan bilder på dyra kläder och middagar, förstås. Idag har jag gått på Ikea i högklackat. Så jävla dum idé. Gick runt i en timme och undrade hur jag kunde vara så dum. Vid en tidpunkt var jag nästan avundsjuk på en killes foppatofflor. Sen tvingade jag pappa att skjutsa ner mig på stan. Drack cola med Arre i solen.

Är lite halvt apatisk nu. Som så många andra dagar. De ringde från jobbet idag och frågade om jag kunde förlänga mitt pass imorgon. Sann pöbel som jag är svarade jag ja. Så istället för ett soft kvällspass mellan 15-21 imorgon blir det 10-21. Och vet ni vad jag tänker då? Money, bitches, hoes. Typ.

Nu avslutar vi det här. Jag hade på mig min dyraste klänning idag. Vågade knappt röra mig till en början. Åh, vad jag älskar den.









Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin klänning! Jag läste att Alex gifter sig i helgen wiho. Jag saknar hans blogg.

2010-08-05 @ 21:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0