If you're for real and not pretend

Idag sprang jag i ösregnet, sen smågrät jag när jag kom hem. En dag kantad av vatten, med andra ord. Efter att ha stretchat ut kroppen och gråtit klart duschade jag och gick ner på stan och fikade. Carro följde med mig på lägenhetsvisning och jag hoppas hoppas på att få köpa den. Nu har jag ätit godis (för att jag fortfarande är pmsig och har någon sorts pseudo-mensvärk) och kollat på True blood. Är stum av det faktum att den serien bara blir bättre och bättre.

Nu ska jag ladda ner Entourage och hoppas på bättre tider.
Den här bloggen har ju aldrig varit bättre.



Såhär mongo var jag när jag var liten. Den där bilden känns så jävla Little miss sunshine. Jag vet, kanske borde köpa en scanner, men håll med om att man trots bildkvaliteten kan urskilja hur crazy jag såg ut. Jeez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0