If i could change one thing in life

Igår åt jag min favoritfocaccia på årummet med Z och Malin. Z och jag diskuterade sedan aktieköp i timmar. Slutligen såg vi Inception och killen som satt bakom oss skrattade hela tiden åt saker som inte ens var roliga. Människor, alltså. Idag har jag en skön t-shirt på mig och Carro har varit här och fått lite olagligt material av mig. Nedladdade filmer och serier, that is. Nu måste jag komma på något annat att ha på mig på väg till jobbet, eller så struntar jag i det. Men shorts liksom? askorta dessutom. Känns lite dumt i det här skitvädret.
Äh, jag vet inte vad jag pratar om. Jag är rätt glad bara. Och helt efter i planen. Måste laga lunch och kolla upp bussar och tusentals andra saker. Ändå tänker jag ladda upp lite pics. Allt för konsten, right?
Så njut riktigt jävla ordentligt av följande.

Äsch, jag hann visst inte ändå. Men håll ut, i know you can do it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0