I would say i'm sorry if i thought that it would change your mind.

Jag hade tänkt sätta mig och läsa efter frukosten men då slog det mig att jag hade tusentals viktiga saker att fixa på datorn. Så jag satte mig till rätta i sängen (jag sitter aldrig med datorn i sängen annars) och var beredd på att uträtta massvis av viktiga saker. Jag började med att ansöka om CSN. Och nu då? Jag kan inte komma på en enda viktiga sak som jag har att uträtta. Antingen så är jag senil och har glömt bort allting eller så var det faktiskt ingenting mer. Jag blir galen. Jag gör alltid såhär. Samma sak är det när jag kommer på någon bra blogg eller hemsida jag ska gå in på. Då glömmer jag alltid bort adressen i samma sekund och knappar in tv.nu i ren vana. Hemskt är det. Datorseniliteten är det nya.

Så vad gör jag nu då? Jo, jag lägger över bilder från min iphone. Allt för bloggen.



Mina favoritbyssor. Önskar att det var okej att gå runt i träningskläder jämt.



Gör såhär på vimmelbilden och du behöver inte oroa dig för tjock arm-effekten.



Ny klänning. Från H&M, så klart.



Z.



Fylleögonen.



Bakis hos mormor. Den där koftan (som är mormors) har jag hängt i sen jag var typ fem. Den är lite mindre på mig nu, men fortfarande lika skön. Kanske inte så fäshön, dock.



Kjol: H&M, linne: Tiger of Sweden (har fått av pappa, skulle aldrig köpa själv. det vet ni)



Jävligt nöjd med den outfittan, alltså. Fick ragg när jag gick till Willys i form av en taxichaufför och en femtonåring. Gött liv.



Nu ska jag hitta på något annat viktigt att göra. Peace out bitchiz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0