First of the gang to die

Jag är så stressad idag. Har druckit både i fredags och igår och känner mest för att bara försvinna in under täcket igen. Men jag kan inte koppla av. Jag tänker på alla tusen saker som jag måste ordna, som egentligen är tusen. Kanske bara tio, men åh, vad jobbigt det är. Jag måste börja beta av det här. Lista, tack.
  • Gå till tandläkaren. Tror att det var tisdag. Eller torsdag.
  • Fixa min CSN-ansökan som alltid blir fel några gånger innan den blir rätt.
  • Växla pengar.
  • Gå till någon frisör och försöka få hjälp med mitt hår.
  • PLUGGA till läkemedelsomtentan.
  • Packa och tvätta.
  • Hitta en handbagageväska som inte är för stor eller för liten.
  • Kolla upp kurslitteratur.
  • Kolla upp vilken tid och var jag ska vara när jag börjar skolan.


Men det är ju faktiskt söndag idag. En dag för vila. Så jag tror nog att vi börjar bocka av den där listan frånochmed imorgon. Ja, så gör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0