Dancing on my own (typ)

Men herregud vad jag fick tråkigt alldeles plötsligt. Jag hade inte så mycket som jag kunde packa ner just nu (hallå, man vill ju inte att klänningarna ska bli extra skrynkliga) så det gick på fem minuter. Också asasvårt när man packar i två väskor samtidigt. Carro och jag delar nämligen på en incheckad väska, vilket betyder att jag kan packa sju kilo i den väskan och tio kilo i handbagaget. Men smart som jag är så inser jag ju att det är bäst att maxa de där sju kilorna så kanske jag slipper bära hela tio kilo. Men jag vet inte. Det är svåra grejer alltså. Stod förstelnad i en minut för att jag inte visste var jag skulle lägga hårtorken. Det fick bli i handbaget (FYI liksom).

Nä, men uttråkad som sagt. Mamma och pappa är ute och springer (jävligt orättvist) och jag vill att de ska komma hem och skjutsa mig till mormor. Tänkte precis "men hallå, klockan är ju typ tre snart, nu får dom komma hem". Vid en närmare titt på klockan insåg jag att jag ligger lite före min tid. Det är inte alltid bra att gå upp tidigt. Så vad fan ska jag göra nu? Det får väl bli Mad men då.



För det är ju bara så, att man vill ha honom och vara henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0