Baby I want you.

Oj, vad jag har ätit alldeles för mycket ikväll. Känner mig tio kilo tyngre. Och herregud vad mina ögon svider, jag hoppas att det är borta imorgon. Och jag längtar så mycket till att få tentan överstökad, till att åka till Berlin och till att träffa alla som jag saknat. Och kanske har jag saknat någon allra mest. Men det är sånt som är fint ju.

Nu ska jag skölja mina ögon med ljummet vatten och kanske lägga mig och kolla på Mad men.
Imorgon ska jag försöka hinna sy in min klänning, plugga, packa, tvätta, träna, åka till mormor, äta kräftor och träffa Anna. Ibland överskattar jag min egen förmåga.

See you when I see you, som jag brukar säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0