Tråkigt (upphöjt till tusen)

Vill att den här kvällen ska ta slut. Vill inte sitta hemma och stirra på datorn alternativt kolla på tv med mina föräldrar. Vill vara med någon som kan få mig på bra humör. Typ dricka vin eller så. Men verkar inte bli på det viset. Blir galen. Orkar inte vara ensam just ikväll. Är supermega-pmsig och behöver det här sist av allt.

HATAR att vara ensam om att vilja göra någonting. Man känner sig skadad. Som en alkis, som en såndär som inte har några vänner. Vill också vara hemmakär ikväll, men jag var det igår och en kväll på en helg räcker för mig.

Vet inte om jag ska gråta, gå och lägga mig eller dränka mig i vin.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du jag är i exakt samma situation! Suger!

2010-04-17 @ 19:23:06
URL: http://Heartbeeats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0