Tight

Varför sätter jag mig framför datorn innan jag har tänkt plugga? Jag vet ju att det förstör allt. Man kan inte slita sig härifrån och om man mot förmodan lyckas, ja då är man skitseg och tänker på annat. Jag har världens bästa plan. Har tänkt skriva en tredjedel av tenta idag, en tredjedel imorgon och sista delen någon gång på fredag eller måndag. Den här planen är så jävla bra, men jag kan inte förmå mig till att börja skriva. Jag har tight med tid då både GG och Grey's står på schemat ikväll. Vet inte alls hur jag ska få det till det här. PANIK. Töntigt att jag panikar när det är mer än en vecka till inlämning.

Jag fick iallafall 2338 kronor i skatteåterbäring.

Plus minus noll, alltså. (Plus minus noll av ångest dvs. Det kostar inget att ha ångest så vitt jag vet.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0