Sweet

Det blåser förjävligt ute idag. Därför var jag och malle tvungen att gå på jakt efter ett lä i solen. Vi fann det på Linné. När jag gick på toa gick dörren i baklås. Tydligen gick den att öppna utifrån för någon snäll utbytesstudent hjälpte mig ut efter att jag fifflat med låset i vad som kändes som fem minuter. Jag och malle kände för lite förändring dagen till ära och gick för att handla på systemet i Svava. Så jävla mycket skumma människor där. Väldigt mycket dagdrivare. När jag skulle betala stod det konto medges ej. Har faktiskt aldrig hänt mig förut. Trodde det var fel på kortet när jag sedan (med min coola iphone-app) kollade upp det och såg att jag hade 44 kronor på kontot. Nu får jag användning för min gedigna sparkassa. Den är faktiskt gedigen. 13 000 har jag skrapat ihop under terminen. Gött. När vi gick ut från Svava såg vi en cyklist bli påkörd. Han slog huvudet i marken och jag fick någon sorts sjuksköterskefeeling och sprang fram. Händelserik dag alltså.

Nu ringde carro och ville dra till Snerikes ikväll. Jag bangar inte. PEPPEN.

Kommentarer
Postat av: malle for president

eeeehm, kvarnen om jag får be, kvarnen.

2010-04-13 @ 17:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0