Smart

Jag tryckte nyss mer än hälften av en Lindt intense mint på mindre än tio minuter. Det har aldrig hänt mig förut, och jag är ändå mästaren av hetsätning. Det måste vara några hormoner. Eller så är jag bara jävligt sockerberoende. Nu mår jag illa.

Min dator är så JÄVLA seg. Det är nästan så att man tror att den ska dö närsomhelst. Det tar ungefär en minut att komma in på en hemsida. Och när man skriver saker tar det flera år innan dom kommer upp på skärmen. Som just nu faktiskt. Jag skriver i ultrarapid men bokstäverna radas upp i efterhand på ett nästan magiskt vis. Hatar det. Som tur är kommer min käre broder hem på lördag. Då får han styra upp det här.


Nu ska jag lägga mig i sängen och ha ångest för att jag just köpt ett par skor jag inte har råd med* och för att jag inte pluggar som jag borde.


* Jag är asfattig och har verkligen inte råd att köpa ett par skor för 400 som ser ut som ett par jag redan har min ägo. Det som skiljer dem är typ klacken och materialet, i princip. Jag får gå med svansen mellan benen och lämna tillbaka dem imorgon. Jag avskyr att lämna tillbaka saker. Men det här är ett nödfall.

Kommentarer
Postat av: m

spännande! kan du inte agera modebloggare och visa hur skorna ser ut? jag blir nyfiken

2010-04-01 @ 16:31:01
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: A

jag ska checka om jag hittar dom på hemsidan! annars leker jag modebloggare!

2010-04-01 @ 16:54:04
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0