Sammanfattat

Har hundra saker i huvudet, så jag låter det bara flöda. Var på fruktansvärt dåligt humör hela dagen. Det var iskallt i föreläsningsalen och jag orkade inte koncentrera mig alls. Åt en macka (hemifrån! jag har börjat bli ekonomisk) som var äcklig, beach 2010 eller hur var det? Andra föreläsningen lyckades jag dock koncentrera mig. Insåg att saker och ting inte är så svårt när man faktiskt lyssnar. Gick ner på stan i snön? regnet? och rökte en cigarett. Var nog det jag hade saknat hela dagen. Köpte en mascara för det presentkort jag fick av H&M förra veckan och så 10% rabatt på det. Jag betalade sju kronor. Hur bra jobbat var inte det? Hittade en råsnygg klänning också, men hann inte prova. Ska lätt lätt lätt köpa i helgen. Har inte köpt kläder på hur länge som helst. Och så var det det där med vädret. Orkar inte riktigt längre. Det är svinkallt, man orkar inte klä sig så snyggt som man vill och jag kan inte ha utsläppt hår eftersom det blir frissigt så fort jag går ut. Men det går inte att göra någonting åt det, så jag ska försöka bespara mig själv (och min omgivning) från att klaga. Jag väntar med tills valborg om det är samma läge då.

Nu ska jag klunka vatten och äta en macka. sedan drar jag till lutis på födelsedagsmiddag.
Blir ingen öl på Weekday-eventet, men jag är glad ändå. Öl = inte förenligt med varken matteplugg imorgon eller beach 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0