Såja

Gud vilket busy life jag har haft de senaste dagarna. Skulle man kunna tro iallafall. Vet inte om det ligger så mycket sanning i det. Jag har mest varit full och bakfull.

Idag har jag dock trotsat bakfyllan och gjort ordentliga saker. Åkte till ackis och skrev ut min hemtenta för att sedan gå till Blåsenhus och lämna in den. Där träffade jag lite klassisar, det ena ledde till det andra. I detta fall sallad och cola på Unico. Sen kom jag på att jag var tvungen att gå hem och tvätta. När jag var vid skatteverket kom jag på att jag hade cyklat ner på stan. Vände om och blev smått gråtfärdig. Sånt händer bara när man är bakfull och längtar efter sin säng.

Nu kom min mamma hem med en marabou till mig. Har aldrig varit lyckligare.
Sängen here i come! (det där var bara töntigt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0