Pretto

Lägger ner det här med läkemedelsräkning för ikväll. När jag skulle börja räkna infusioner tog det stopp i huvudet. Och jag tror att det är smartast att sluta innan jag börjar gråta. Annars kommer jag sätta upp en spärr i huvudet som gör att jag aldrig kommer lära mig det. Eller så är det här bara en undanflykt för att slippa plugga mer ikväll. Det beror lite på hur man vill se det.


ÅHH vad jag har blivit tråkig. Orkar inte med mig själv. Någon gång, någon dag ska jag skriva något jävligt bra och intressant. Tills dess tar jag mitt huvudvärkssprängda huvud och går och gömmer mig. (Läser Perez det vill säga).

Men en sak bara. Det finns en blogg som jag läste förut. Jag tyckte den var helt okej. Nu läser jag den inte längre då jag så fort jag går in på bloggen drabbas av panik. Jag upplever den här tjejen så stel och pretentiös att jag får ont i magen. vill bara dra ut pinnen, så känns det. Så, gör mig nu en tjänst. Gå in och läs hennes blogg och se om ni upplever samma sak. Om ni inte gör det bekräftar det min teori om att jag hatar henne för att jag är internet-kär i hennes pojkvän. Vill helst inte behöva bekräfta denna teori. Läs läs läs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men JA! jag har aldrig heller fattat hur en så skön kille kan ha en så oskön flickvän. jag brukar aldrig kommentera här, men jag vill att du ska veta att du inte är ensam om att undra.

2010-04-21 @ 12:57:17
Postat av: A

haha, känns jävligt bra att veta!

2010-04-21 @ 16:21:52
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0