P to the arty

Nu har jag fått jobb. Jag ska på introdag på ett boende den femte maj. Det känns så jävla jävla bra att veta redan nu att jag har ett jobb och att min inkomst i sommar alltså inte kommer vara obefintlig.
Det är väl ungefär det som är bra just nu. Mår inte alls bra idag. Har huvudvärk som gör att gör att hela kroppen känns tung. Har ont i halsen och känner mig helt uttorkad. Jag skulle lika gärna kunna ha varit ute igår, så känns det. Illa.

Nu kollar jag på Nyhetsmorgon och undrar vem som har tid att kolla på det?
Sänds ju på sämsta tiden. Det skulle börja typ klockan fem, då skulle man ju hinna kolla innan jobbet/skolan.
Inte för att jag vill se det, men jag tänker på pöbeln. Det ska man alltid göra.

Ska dricka lite kaffe nu och förbereda mig mentalt inför mitt gynbesök.
Nä, ska inte göra ett klamydiatest. Bara försöka tigga till mig starka starka värktabletter mot min mensvärk.
Piller är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0