Numbers

Är ganska nöjd med dagen. Har faktiskt gjort framsteg med läkemedelsräkningen. Tabletträkning klarar jag utan problem, injektioner nästan lika bra och infusioner halvbra. Rätt gött med tanke på att infusioner var ett enda stort frågetecken innan idag. Kontinuerlig tillförsel och spädning är jag fortfarande ganska dålig på. Men det kommer!

Är helt yr i huvudet nu av någon anledning. Antingen beror det på allt räknande, springturen, för dåligt näringsintag eller att min hästsvans sitter för hårt. Vilken underbar slutledningsförmåga jag har. Kan rabbla tusen möjliga anledningar bara sådär.

Nu ska jag kanske räkna lite till, sen äta och sen dra till ackis och ta blodprov.
Därefter ska jag fika. Det här dygnet verkar ha väldigt många timmar.


Ett för övrigt: Hatar när folk stavar ackis med "kk" istället för "ck". Vilka svenska ord med kort vokal stavas med dubbelt k efter? Säg något ord. Ba göre. Nej, visste väl det.
(Att jag i åttan hade mailen "[email protected] ska vi inte prata om).

Kommentarer
Postat av: K

jaha, inte ens tiden kunde man se rätt på.. lika bra att ja hoppar från kyrktornet på en gång :) 9.15 stämmer ypperligt väl överens med verkligheten!

2010-04-19 @ 21:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0