Nerver

Mina tenta-nerver börjar kicka igång. Är klar med plugget nu och väntar bara på att få skriva den. Det enda jag har att göra nu är att intala mig själv att det kommer gå förträffligt. Inställning är allt. Men jag kan ändå inte riktigt samsas med tanken att jag inte ska plugga något mer. Det gnager i mig. Borde jag kanske kolla igenom de gamla tentorna en gång till? Ja, jag borde nog det. Kanske kommer det göra mig ännu mer nervös. Men hellre nervös än gnagig, som jag brukar säga.


Ett förresten: Jag är så fruktansvärt taggad på kvalborg och valborg. Det här kommer bli episkt. Eller bara jävligt bra. Ska köra aftonbön till vädergudarna de kommande kvällarna. Klyschigt månne, men ack så effektivt (?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0