Med risk för att vara tjatig: gött liv!

Vissa dagar är helt enkelt bättre än andra. Vaknade klockan nio bakfull och förvirrad men efter några mackor och en dusch var den största delen av bakfyllan utplånad. Bunkrade upp med cola, godis och pasta på lutis på vägen till Jossan. Vi gjorde gamla tentor och det gick faktiskt rätt bra. Efter pluggandet åt vi pasta. Sen sov J ett tag, Anna fb-chattade med sin pojkvän och jag läste cosmo. När syret började ta slut i lägenheten promenerade vi ner på stan och drack kaffe på bryggan. Och rökte lite cigaretter.

Jag älskar söndagar ibland. Och jag älskar mig själv när jag lyckas ta tag i saker och ting även fast jag har en vinare och några öl i bagaget sen kvällen innan.


Snart ska jag äta en sjukt god middag sen ska jag kolla på Vampire diaries (idioti) och slutet på The imaginarium of doctor Parnassus.

Tills dess kör jag bloggläsnings-maraton.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0