Måndag

Blev väckt innan åtta imorse av att min granne borrade. Försökte somna om genom att dra upp iPoden på högsta volym, funkade inte alls. Har hamnat i mitt vanliga ledigdag-mode. Blir stressad, seg och deppig samtidigt. Kanske mest för att jag har en fruktansvärt omotiverad dag framför mig. Ska snart ut och springa, sen städa och slutligen plugga MATTE. Herregud.


Ett för övrigt: Gasquen i lördags var jävligt bra. Drack kopiösa mängder alkohol och undrar såhär i efterhand hur jag kunde stå på benen. När jag tröttnade på V-dala mötte jag upp R och hans kompis. Vi gick till Bullit och jag går aldrig dit igen. Sen tog jag en taxi hem för en hundring. Från Stora torget. Vettigt gjort när man har 1000 kronor på kontot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0