Joggers

Vart tog min energi vägen? Är så jävla trött. Skulle kunna somna bara jag la huvudet på bordet. Jag tror att det kanske är pollen (och matteplugget). Men mest pollen. Borde, måste och vill verkligen ut och springa men känner mig inte jättepepp när hela huvudet är fullt med snor. Jag får promenera istället, helt enkelt. Men jag får alltid mindrevärdeskomplex när jag går istället för att springa. Blir så ledsen när joggande personer tar sig om mig i spåret. De tänker säkert "så jävla lat tjej. om hon ska deffa får hon väl springa lite istället för att gå där och lunka". Vill skrika att jag faktiskt är förkyld och allergisk mot pollen. Men det skulle inte tjäna någonting till ändå, personen i fråga skulle garanterat svara med "och jag har ett brutet ben". Joggar-människorna är de tappraste av människor. Gör allt för att komma med i den kategorin. Men idag blir det power walk, jag vill inte dra på mig någon livshotande sjukdom såhär inför valborg och allt. Med allt menar jag tentan och kvalborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0