Jag var tolv och jag bröt för att göra dig stolt

Ångestkänslan har kickat in. Imorgon börjar skolan igen och idag ska det pluggas. Har på något sätt lyckats ignorera allt plugg under hela påsken. Den 28 april har jag en läkemedelsräkningstenta som kräver 100% rätt. Det gör ont i magen. Men jag tänker inte sätta mig och hetsa med det nu, för är det något jag vet så är det att jag inte kan sitta själv och "läsa" matte. Jag väntar till mina compadres är tillbaka i stan.
Men pedagogikplugget kan jag inte skjuta upp. Måste läsa om handledning idag. På onsdag får vi ut hemtentan. skriver jag klart den på några dagar är jag i princip ledig i en vecka. Gött eller?

Det som lyser upp denna dag är att jag har laddat ner Snabba cash. Det är en Telesync (?), antar att det är samma sak som screener. Kvaliteten är förjävlig, men jag måste se den. Faktiskt.


Jag tänker inte ens kommentera det faktum att det snöar ute. Även om jag just gjorde det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0