I want to look inside your head

Undrar mycket över det här med mellannamnen på facebook idag. Tycker att det är så jävla töntigt att folk döper sig själva till lite snitsiga namn, som folk ska tycka är coola. Fastän ingen ingen ingen kallar dem det på riktigt. Tänker på det här med kärlekslåtar, eller musik överlag, varför gillar jag alltid en låt mer när en kille sjunger den? Handlar det om attraktion och sånt? Jag menar, killar kanske uppskattar kvinnliga sångare mer. Hade det varit annorlunda om jag varit lesbisk? Frågar mig också varför man alltid ska behöva bli kärlekskrank. Undrar även varför man äter som mest när man behöver det som minst. Med man menar jag mig själv.

Nu ska jag sluta fundera och fortsätta titta på The dark knight istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0